Εργαστήριο Εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης συζητούν για τη σχέση Τέχνης και Τεχνολογίας και καταθέτουν την εμπειρία τους
Εργαστήριο Εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης συζητούν για τη σχέση Τέχνης και Τεχνολογίας και καταθέτουν την εμπειρία τους
Εργαστήριο Εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης συζητούν για τη σχέση Τέχνης και Τεχνολογίας και καταθέτουν την εμπειρία τους
Εργαστήριο Εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης συζητούν για τη σχέση Τέχνης και Τεχνολογίας και καταθέτουν την εμπειρία τους
Εργαστήριο Εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης συζητούν για τη σχέση Τέχνης και Τεχνολογίας και καταθέτουν την εμπειρία τους
Εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης συζητούν για τη σχέση Τέχνης και Τεχνολογίας και καταθέτουν την εμπειρία τους
Πώς μπορεί η τεχνολογία να συμβάλλει στην καλλιτεχνική εκπαίδευση; Ποιες μεθόδους εφαρμόζουν οι επαγγελματίες της εκπαίδευσης; Ποιοι είναι οι μελλοντικοί δρόμοι που διανοίγονται ως προς τη σχέση τέχνης και τεχνολογίας στα σχολεία;