Καλλιτεχνικά Έργα

Καλλιτεχνικά Έργα

Καλλιτεχνικά Έργα

Phillip K. Smith III Shows His True Colors, Erin Joyce, δημοσίευση στο Hyperallergic [2/2/2023]


Installation view of Phillip K. Smith III's Three Parallels at the Scottsdale Museum of Contemporary Art (2022), Scottsdale, Arizona (all images courtesy the artist and museum) SCOTTSDALE, Ariz. — Phillip K....

Susan Philipsz Evokes the Holocaust Through Absence, Annabel Keenan, δημοσίευση στο Hyperallergic [2/2/2023]


Installation view of Susan Philipz: Separated Strings at Tanya Bonakdar Gallery, New York. Pictured: "Study for Strings Sokol TerezÌn" (2023), two HD film and sound installation, duration: 14:35; edition of...

Soheila Sokhanvari Honors Iran’s Feminist Rebels, Naomi Polonsky, δημοσίευση στο Hyperallergic [1/2/2023]


Soheila Sokhanvari, “Rebel (Portrait of Zinat Moadab)” (2021) (all photos Naomi Polonsky/Hyperallergic) LONDON — A woman leans seductively against a table, pouting. She holds a cigarette loosely in her manicured hand...

Το teamLab επεκτείνει το ψηφιακό μουσείο στο Τόκιο με έναν καθηλωτικό κήπο με ορχιδέες, δημοσίευση στο Artfck [31/1/2023]


Βρίσκεται στην περιοχή Toyosu στο Τόκιο, το teamLab Planets Tokyo είναι ένα ψηφιακό μουσείο όπου το κοινό θα μπορούσε να βυθίσει ολόκληρο το σώμα του σε κολοσσιαία και διαδραστικά έργα...

Photographer Captures His Journey With Terminal Cancer, Lauren Moya Ford, δημοσίευση στο Hyperallergic [1/2/2023]


From The Proximity of Mortality: A Visual Artist’s Journey Through Cancer by Stephen L. Starkman (2022) (all images © and courtesy Stephen L. Starkman) Stephen L. Starkman’s moving book about his...

The Rise and Fall of the Neo-Romantics, Sarah Rose Sharp, δημοσίευση στο Hyperallergic [31/1/2023]


Fashion editor at Harper's Bazaar, editor-in-chief at Vogue and Special Consultant to the Metropolitan Museum of Art, Diana Vreeland, in her red Billy Baldwin designed "garden in hell" living room,...

Art Lovers Movie Club: Amie Siegel, ‘Genealogies’, δημοσίευση ArtReview [1/2/2023]


Genealogies (2016) suggests the artist’s associative thinking by combining novels, films, images, advertising and soundtrack from multiple sources into a baroque invocation of image and artwork provenance, remake and copy. Siegel’s...